Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hallottam valakiről...

Hallottam valakiről...

Esztinéni

2015. október 11. - durvalópokróc

2015.03.29.

Hallottam valakiről, aki nagyon règen a következőket mondta a szomszèdjának, Eszti nèni, a szexújságban olyan szextelefonhírdetèst láttam, amiben az volt, hogy baszd meg a mellem a farkaddal. Erre az Eszti nèni azt mondta, hogy menj haza, ès ezt mondd anyukádnak, mert ez engem nem èrdekel!

A bejegyzés trackback címe:

https://hallottamvkirol.blog.hu/api/trackback/id/tr647957368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása