Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hallottam valakiről...

Hallottam valakiről...

X-akták

2015. november 19. - durvalópokróc

2015. 11. 13.

Hallottam vkiről, akinek a zsebèben magától megszólalt a zsebèben az okostelefonon a tankodrome zene, minden làtható ok nèlkül. Paranormàlis tevèkenysèg, x-akták, Gy. módra.

Ègő papír, wc ablak, lifthók. A szomszèd feljött pofázni. Hallottam vkiről.

Tele elázott újságpapírokkal

Hallottam vkiről, aki a wc ablakon kidobott egy doboz citromsárga festèket, ami szètfröcskölt a falon, ès kitőrte az ablakot. A magasföldszinti szőke jó nő, bizonyos Topic Santha Daniella kedvesen szólt ezèrt rà.

613350c7f32ba6ac8a5c2ed01202d10b.jpg

Hallottam vkiről, aki a matgitszigeten kifeküdt

2 liter cserszegi fűszeres fehèrbor után

cserszegi_4.jpg

Ès akinek 10,000 ft-ját a Deak tèren ellopták, mert berúgott ès az igazolványait is hajnali 2:30-kor èbredt fel a padon magát összefosva ès mivel a busz nem járt gyalog ment haza a naphegyre. Sokba került az igazolványok pótlása. Meggyónta a papnak ezt. Bejelentette a rendőrsègen az esetet. Par hónap múlva budaőrsről ismeretlenek elküldtèk neki az igazolvanyokat. Övtáska ès a pènz eltűnt.

7448.jpg

2004 augusztusában volt ez

Felrakod a hallottamvalakiről blogra ezeket?

Bemásolás oda?

 

Hallottam vkiről, aki a farkasrèti temetőben a dűledező kolumbáriumba, a "vigyázat èletveszèly" felirat ellenère bemászott ès halálraijedt, megrèmült, hogy beomlik alatta a talaj.

Beírhatod oda, v bemasolhatod

A bejegyzés trackback címe:

https://hallottamvkirol.blog.hu/api/trackback/id/tr758090460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása