Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hallottam valakiről...

Hallottam valakiről...

Higiénia, rekordok, és minden mi szem-szájnak ingere

2015. január 20. - durvalópokróc

2014.12.27.

Hallottam valakiről, aki 4 órát fürdött az egyfolytában zubigó víz mellett, aztán véraláfutásokkal ment orvoshoz, 1995 tavaszán.

Megszűnt a magas bérleti dujak miatt

10884684_844267528957254_1185919443_n.jpg

Koszos büdös igènytelen nívótlan mocskos hely volt tele bugris rèszeges alkoholista lumpenelemekkel. Lepusztult egzisztenciájú embrekkel

2014.12.27.
Hallottam valakiről. Külön rekordok. 46 napig nem mosott fogat, a sógora leugatta, mert az ő fogkeféjét használta, 75 napig nem fürdött, egyszer a nővérénél felejtette a koszos alsógatyáját fürdés után+a bűzt is. Amikor festette a haját és borotválta a lábát, akkor megszólták. Leköpte az osztálytársát, az meg erre eltépte a kabátját.

Én? Az csak mitológia, rege, monda, mítosz, regény, vagy csak álom, ahogy az összes eddig elmesélt sztori, mind legenda?

2014.12.27.
Hallottam vkiről, hogy a balatonnál bámulta a csajokat és a klotyón lefejtette a kolbászáról a parmalat savót kefírt

2014.12.27
Hallottam valakiről, aki borozás után majdnem ősszecsinálta, vizelte magát. Foglalt kèsőbb zárva volt a wc. Azt is látta, hogy ömlik a wc-ből a víz, elárasztva a többi wc-t is

2014.12.27.

Valakit lehülyèztek a budai vásárcsarnok kocsmájában, kilötyögettèk a borát, megszorongatták kezèt lábát. Azt mondták neki, hogy akassza fel, lője le magát.

Mit vág ilyen gyászos kèpet . Azt is mondták neki


A bejegyzés trackback címe:

https://hallottamvkirol.blog.hu/api/trackback/id/tr537092775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása