Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hallottam valakiről...

Hallottam valakiről...

Venom együttes, cukorka, időjárás...

...majd egy önvallomás valakitől

2015. január 16. - durvalópokróc

 

201412.26.
Hallottam valakiről, egy ènekesről, aki azt mondta, hogy mièrt mi emberek vagyunk az egyetlen 
teremtmènyek a földön, akikre örök büntetès vár, ha meg*-uk a barátunk felesègèt? Bezzeg a kutya 
nyugodtan ráugorhat bármelyik nőstènykutyára, ha èppen rájön a kangörcs. Felkelek, ès megteszem, 
amit meg kell tennem. Meg*-om az első utamba kerülő nőt. Venom együttes ènekese mondta. 
Metalzene.


Hallottam valakirol, aki elolvasta azt, hogy a cukor miert okoz fogszuvasodast? Mert a cukortol 
ragacsossa valik a ver, nem tud eleg ver jutni a hajszalerekbe a ver a fogakhoz. Mas tema. A lukas 
szuvas fog, ha nem kezelik, akkor a genny es a szuvasodas bekerul a verkeringesbe, ramegy a 
szivre, es kesz, vege


Jönnek a mínuszok. Hallottam valakiről, aki tèlen úgy berúgott, hogy elesett, ès belepte a hó. Meg 
olyanról is, aki hajnali 5:45-kor kel, ès már 6:45-kor borozik a budai csarnokban, 9:15-re pedig beáll 
mint a gerely. Elalszik a metrón, csurog a nyála a teli buszon is. Alig 3-4 órákat alszik, rendszeresen, 
gyakran van hasmenèse, mellkas, tüdő, aranyèr,hasogató fejfájása! Daganatra gyanakszik! 
Infarktustól, stroke-tól fèl! Állandóan a múlton elmèlkedik, remete módjára. Utál èlni! Haragszik 
magára az elcseszett èlete miatt! Azt kivánja, temessèk el, vagy a hamvait adják el Dr Oetker 
pudingnak, vagy lőjèk ki a Neptunuszra.
Valaki rájött arra, hogyha a nővère nem jön haza idejèben londonból, akkor vehet magának csónakot 
ès búvárcuccot a globális felmelegedès miatt, ugyanis rohamosan olvadnak a sarkok! Mi lesz itt mèg?


2014.12.26.
Hallottam egy sztorit 1996-ban. Egy akkor 22 èves kereszteny lanyt elhagyta a baratja es a metro ala 
ugrott, meghalt. Ma 40 eves lenne. Az auto engem utott el a Virag Benedek u es a Szepvolgyi ut 
talalkozasanal, 1997. Apr 9. Szerda 18:27-kor. Auto 12-16 km/h, en 33-38 km/h. Bokatores, 
agyrazkodas, all, homlokfelszakadas, veresujju kek kabat. Becsavarozott boka 1 evig, 6 het gipsz

A bejegyzés trackback címe:

https://hallottamvkirol.blog.hu/api/trackback/id/tr27080919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása